Merhaba arkadaşlar normalde bugün 25 nisan doğumum vardı cuma günü hafif bir akıntı geldi kiloduma 3 4 gibi aksam 8de suyum geldi ve korkuyla doktorumu aradım bizim verdiğimiz tarihi istememiş kendi istediği tarihte gelmek istemiş dedi hemen hastaneye gel doğumunu yapalım dedi, ilk gebeliğim telaşla eşimi aradım gelmek üzereydi hemen cantamızı aldık ağlaya aglaya çıktım ama ayetel kürsüyü sürekli okudum size de tavsiye ederim 9da hastanedeydik çatı muanesi nst ve doğuma girdim herkes gelmişti ben gidene kadar o kadar cok dua okudum ki alan hatim mi indiriyorsun dedi belimi açtılar spinal oldum iğne vurulurken hissedilecek bir iğne degil cok hafif birinin omzuna kafamı koydum daha sonra tansiyonum biraz yükseldi heyecandan ama o kadar, ayaklarım uyuştu örtümü örttüler doktorum geldi daha başlamadık dediler ama başladığını biliyordum kesilirken hiçbirşey hissetmedim karnınıza baskı yapıp alıyorlar bebegi oda cok hafif birşey sonra bi ses duydum herkes AA turuncu bu oglan değişiv benim cok şükür rabbim demem ve oğluma kavuşmam isteyen herkese nasip etsin allahım sizden tek isteğim kendinizi nasıl olacak diye lütfen sıkmayın rabbime bırakın agrınız oldukça agrı kesici veriyorlar oda dayanılamayaxak bir agrı degil ayağa kalkmam da cok rahattı hafif agrı sızı oluyor ama evladınıza kavusmussunuz bundan güzel daha ne olabilir ❤️❤️❤️