Ben elektrikli pompam lansinoh olduğu için ekstradan lansinoh marka biberon aldım iki tane. Yelerli olur mu bilmem, kullanmadım da daha ama yorumları iyiydi. Avent cam olduğu için özellikle onu tercih eden çok. Kullanan birileri yorum yapar belki, daha sağlıklı olur