Rabiaaa46 Yesimmm12 kız okudukça heyecanlanıyorum ne güzel yaa sağlıkla gelsin bizimkinin keyfi yerinde sanırım 39+3 olduk gelesi yok darısıı bize 😂🥰
Semra12344 Yesimmm12 nişanın nasıl geldi cnm ya acaba diyorum ben mi fark etmedim 3 cm açıklıkla geziyorum suyum vs gelmedi ara ara sancım oluyor bugün 11 de yatışım var suniyle başlayacak bu arada bende 39+6 yım
Nuroye Yesimmm12 yaaa hadi hayirlisi doktora gittinmi Agrilar regl agrisi gibi mi Ben de var ama nisan yok 39 olcm yarin 🥺🤲🥰 Allah yardim etsin
Yesimmm12 Semra12344 sarı sümüksü yapıda bı parca canım ilk gebeliğimde de aynı gelmişti benimde 2 cm acilmam var bakalım nezamn doğum olur
ipekveatlas Semra12344 daha önce de gelmiş olabilir sen farketmeden canım doğum hemen başlamıyo nişan gelince 1 ay önce bile gelebilir demişti doktorum sarımsı yapıda da olabilir kanlı da
Mrv_77_77 Semra12344 bazen sonradan da gelebiliyor benim ilk çocukta önce nişan geldi ikincide önce sancı geldi suni sancı verdikleri zaman bir kaç saat sonra su döküldü bacaklarımdan aşağı yani senin gayet normal