Kızlar 14. Haftada düşük yaptım bende hafif pıhtılaşma çıkmıştı doktorum 2 ay önce coraspirin yazmıştı ama gebelik düşünmüyordum içmedim ama şimdi hamile kaldım daha doktoruma gitmedim ama ilaçta kullanmadım şuan içimi korku sardı kullanmadım yine bebeğimi kaybedicem diye bugün sırf bu yüzden gidecem erkenden doktoruma daha cuma günü öğrendim ama beklemek istemiyorum sizce geç mi kaldım