Kızlar gebeliğimin son ayındayım. 36+4 haftalıgım son zamanlar ayıptır soylemesı çileği cok fazla kacırdım ondan mıdır tam bılmıyorumda nette yazıyor cılek alerjı yaparmıs hamılelıkte bazılarında. Benimde gobegımın etrafında 1 haftadır kızarıklık kaşıntı var. Baska bı yerımde yok cok sukur. Doğal yolla nasıl gecer benım gibi olan var mı ?