asyaa15 Kızlar artık çok zorlanmaya başladım Karnımı tartamıyorum rahim agrısı var kasıklarıma baskı agırlık yaptıgı için ayaga lalktıgımda yürümekde zorluk çekiyorum. Bu hafta gelir umarım diye bekliyorum walla napacagımı şaşırdm sizler nasılsınız
Busrarin25 asyaa15 benimde 38+1 aynisi bendede oluyor tuvalletee giderken dikkat et bir anda suyun gelir ama öyle olduğunda uzanma evin içinde derin nefes al yürü kasılmaların oluyor rahimde batma oluyor
asyaa15 Busrarin25 en çok korkum tuvalette su falan gelir acaba iniverirmi bebek ben anlamam hani bazıları sancılarını hafif geciriyor. 2. Gebeliğim ilk i gibi olursa anlamamak asla mümkün degilde. Yinede korkuyorum. Çok aşırı aşagıda rahmimin orda yani kaldırıyor elimi kafası mı indi baya da.