HilalAhmet35 Kızlar bugün hastaneye gidicem sanırım alttan muayene yapıcak 38+6 yım biraz stres yapıyorum aranızda bu şekilde muayene olan var mı beni bilgilendirir misiniz 🤦🏻♀️
busra2253 HilalAhmet35 alttan muayene çok normal birşey niye korkuyorsunuz ki bundan ben hamile kalmadan önce kaç kere oldum hamile kaldım 3. Aya kadar hep alttan bakıldı dün gece hastanedeydim erkek doktor alttan muayene etti hiç korkulacak birşey yokki bundan ameliyat değil birşey değil muayene sonuçta
Demirssmomm HilalAhmet35 Sanırım bahsettiğiniz şey çatı muayenesi.. ben henüz olmadım ama olupta bir sürü deneyim paylaşanlar var, burada korkutucu yorumlar okumaktansa akışına bırakın bence 🌸
Barannbebek HilalAhmet35 ne kadar rahat olursanız o kadar acısız olur. Kasmayın zaten sn lik bir şey evet biraz irrite oluyor insan ama bu çok normal ve inanın siz daha ne olduğunu anlamadan bitiyor. Sanırım çatı muayenesi olacaksınız inşallah sorunsuz geçer. ☺️
HilalAhmet35 busra2253 Ben daha önce olmadım hiç olanlar acıdığını falan söyledi benimde içime korku düştü
HilalAhmet35 Barannbebek İnşaAllah sorunsuz geçer ve açılman var der.. O anı bebeğim için gerekli bi muayene olduğuna odaklanırsam sanırım anlamam bile
Blgnmirac HilalAhmet35 bende geçen hafta çatı muayenesi oldum. Hastaneye gitmeden aşırı stres yaptım ama streslik bişey yokmuş okadar da acımıyornuş :) muayne bitince ‘ bumuymuş ’ diyeceksin :)
HilalAhmet35 Blgnmirac İşte aradığım mesajjj gerçekten neden bilmiyorum ya çok stres yaptımm eğer sizlere sorarsam rahatlarım diye düşündüm İnşaAllah sizin dediğiniz gibi olurr sonuçta doğumuda normal düşünüyorumm
Eylul2019 HilalAhmet35 doktordan baskasi yapmazsa sorun yok.ama gelen giden bakarsa aci verici birsey.kizimda 3 kere sadece doktor bakti kanamam oldu.dogumdan degilde parmakla kontrolden korkuyorum ben gercekten
HilalAhmet35 Eylul2019 Bende ondan korkuyodum ama yine yapmadı doktor bende işime geliyo bakmaması diye hiç söylemiyorum sonuçta işine karışmak olmaz nst de çok sancım çıkmıyo ve sanırım sezeryan olucam 😓
sayre Vajinal ultrasona girdim ben de bugün bir cihaz var üçüne jel sürüyor hiçbir şey hissetmedim ben keseyi de.net bir şekilde gördüm çok şükür bebeği daha göremedim ama 🤣
HilalAhmet35 sayre Banada ilk zamanlarımda kalp atışı için dediler kabul etmemiştimm bir kaç hafta beklemiştim
HilalAhmet35 sayre Yok ya ALLAHın izniyle hiçbir şey olmaz bir kere doktorlar bile isteye bebeğe bize zarar verecek hiçbir şey yapmazlar bana çevremdekiler yaptırmamıştı