Esma5825 Tam 40+4 haftalığız şuan ve hiç sancım gelmiyor evde ağrı çekiyorum bazen ama Nst de bişey çıkmıyor pazartesi 41haftalık olacağız ve muhtemelen suni sancı alacağım içimdeki tarif edemediğim bir duygu var 🙄 en son pazartesi 3 cm açıklığım vardı Rabbim hepimize kolay Doğum nasip etsin sağlıkla yavrularımızı kucağımıza alalım inşaAllah
cinderella Esma5825 Allah yardımcınız olsun sağlıkla alırsınız inşallah bebeğinizi kucağınıza evde çektiğiniz ağrılar nasıl oluyo acaba benimde bugün sabahtan beri belim ağrıyo çok hafif hafif hiç geçmedi ama sizdekidemi böyle oluyo
Havvataylankk Esma5825 bende şuan 40+3 oldum. Dünden beri 3 cm açıklıkla hastanede yatıyorum. İlerlemiyor bi türlü. Bugün kahverengi akıntılarım ve çok az kan geldi. Sancim ara ara gelip gidiyor hafif sekilde. Suni sanci istedim doktor 3 gun daha bekleyelim dedi. Yürüyorum bol bol. Keske dogursam bu gece.
denizefe 43haftaya kdr bekledm nısanım acılmam herseyım olmustu ama dgmadı hem ırıydı hem acılmam 10cm bulmadan 6cmde takılmısdı sezeryan oldm umarm nrml dgm yaprsın yapamasan bıle sag saglım kucagına al bebegınıde dogum seklı onemlı olmuyor ınankı
Esma5825 denizefe doktor normal dedi aslında ama dediğin gibi belki gelişiminden dolayı normal bile olamayacak Rabbim hayırlısını nasip etsin artık
tubaaden denizefe ilk defa 43 bekleyen birine denk geldim ve sanki sevindim. :) Kendi adıma dünyada tek değilmişim benim ilk bebegimde 44 hafta olmuştu ve ben bir sancı bir ağrı hissetmedim 1cm açıklık var diye yaptırdılar bir hafta aç öylece yattim yrg yatağında 44olduk ama suni sancı da işe yaramadı Dr zorla normal doğum diyor ama ne nts var ne USG kakasını yapacak diye ya sezeryana alın yada çıkmak istiyorum dedim.apar topar sezeryana alindim. Aşırı kilodan toparlanmam uzun sürdü ama maşallah bebegm şuan 20 aylık:)
Esma5825 cinderella amin inşaAllah cümlemizin 🙏🏻 Adet sancısı diyorlar ama ben adet sancısı pek çekmedim doğrusu belimden sırtıma yayılıyor daha sonra karnımın yanlarına ve bacaklarıma vuruyor ağrısı
Esma5825 cinderella İnan ayırt edemiyorum bazen çok şiddetleniyor kıpırdatmıyor ama dayanılmayacak kadar 1 kere oldu şimdiye kadar muhtemelen Doğuma hazırlıyor kendini Aşağıya falan baskı çok oluyor doktor rahim yumuşamış demişti
Esma5825 Duamm yatış vermek istedi aslında canım ama ben istemedim sancımı evde çekeyim dedim o gün ki gibi sancı da olmadı zaten yatsam hemen suni verecekler diye
Zagrozunannesi tubaaden nee😱😱44 hafta mı😹😹😹inanamıyorum resmen sızın bebegınız 10 aylık benim ki 42 hafta da zorla doğurttular suni sancı verdıler 6 saat ıcınde karnımın üstüne çıkıp alttan da dıkıslerle oldu bıttıye getırdıler🤣🤣cok sukur su an 53 günlük🙈
Esma5825 Duamm arada oluyor canım belimden kasıklarıma vuruyor daha çok belimde duruyor ama sanki gaz sancısı gibi karnımda da
Duamm Esma5825 Bi doktora gt cnm meryam ana elı otun varsa suya koy yoksada ben senin için koyaym bitane
Esma5825 Duamm doktora gittim canım ama hiç bişey demiyor illa suni sancı verecek sancı Yok diye ne yapsam gelse sancı bilemedim paZartesi yatıracak artık 😳 Çok teşekkür ederim düşünmen yeter görümcem koymuştu sanırım 😊
Duamm Esma5825 aa iyi bari hayırlı olsun bebişin rabbim ayırmasın uzun mutlu bi ömür versin inşallah😙🤗
Esma5825 Havvataylankk sancı çok mu fazlaydı peki 🙄 ben o yüzden yatmak istemedim ama mecbur alacağım gibi suni sancıyı. Açılma ilerledi mi onu da bilmiyorum 😳 Rabbim hepimize kolay sağlıklı Doğum nasip etsin
Havvataylankk Esma5825 sanci cok siddetli degildi. Ben bebek icin kaliyorum hastanede. Nstye bağlıyorlar gozetim altinda olmak daha iyi.
Havvataylankk Esma5825 simdi ciktim nstden 30 dk da sadece 2 kere sancim gorunuyor. Dun duzenli vardi bugun tık yok. Bu kizin gelmeye niyeti yok 😌