38 de planlı sezeryanım var normalde ama bugün sancılarım çıktı baya yüksek ama doktor durduryor serumlar iğneler falan üstelik 30.haftamda 3doz ciğer geliştirici olmama rağmen gerçekten artık çok yoruldum her hafta hastanelerde yatıyorum sürekli durduruyolar ama 4 gün kalmış şuan durdurması normal mi sabah duruma göre bakçakmış allah aşkına 4 gün ya al işte neden acı çektiriyorsun sizce mantıklımı ??????