Kızlar benmi kendimce kuruyorum bilmiyorum ama çok endişeleniyorum 32+5 haftalığız ve hadi ölürse hadi farkedemezsem sürekli bi tedirginlik var karnımı sıvazlıyorum küçük küçük dokunuyorum haraket etsin diye bu sadece bende mi var yoksa genel olarak gebeler yaşıyor mu😞