Kızlar sola yatsam bıle saga yatmıs uyanıyorum.ve saga yatmasam kesınlılle uyuyamıyorım.sol tarafda uyumak ıcın en az sabah kadar beklıyorum o sekılde nasıl yatıcam bılmıyorum doktor bormal dogum ıcın uyardı sola yatmayı ve saga yatama sakın dedı napıcam bılmıyorum