Ayanay
Herkese merhaba
Rabbim tüm annelere sağlıklı , hayırlı evlatlar nasip etsin öncelikle 41+3 günlük hamileydim ve hiç bir şekilde doğum belirtim yoktu , hareketli bir hamilelik geçirdm , her işimi kendim yaptım merdiven indim çıktım ama hiç bir sinyal yoktu ve artık bebek kakasını yaparsa bişey olursa diye çok korkuyordum ve çatı muayeneleri psikoljimi bozmuştu doktorumda ısrarla biraz daha bekleyelim normal olsun diyordu ama artık ben bekleyemiyordum...
Kendimce salı günü karar vermiştim çarşamba günü doktora gidecektim aç karnına ve beni artık sezeryana alın diyecektim ki salı akşamı 10.30 da hafif hafif sancılanmaya başladım ama sancılar o kadar tatlıydıki bir mutluluk doldu içime hadi dedim tatlı yemeye gidelim gittik orda da sancı çekiyordum ama inanamıyordum , eve geldik 2.30 da sancılar şiddetlenmeye başladı beş dakikaya düştü biraz bekleyip duşumu alıp 5.30 da hastaneye gittik nst de sancılar çıkıyordu ancak hiç açılma yoktu doktorum suni sancı dedi ve ben şokkkk , 8.30 da suni sancı verdiler başta iyi gidiyordu nefes alıp verme hateketleri yapıyor yürüyordum şiddeti arttıkça ben de fenalaşmaya başladım saat 3 e geldi ve açılma sadece 4 cmdi doğmayacak dedim yalvarıyordum benç sezeryana alın diye defalarca muayene oluyordum herkese ebelere doktora yalvardım ama dinleyen olmadı iyi ki de olmamış doğum yaparken bile ben kadar inleyen çığlık atan olmamıştır ki ben suni sancıdaydım daha enerjim tükenmişti ebeler de bana yalvarıyordu doğuma halin kalmadı dayan tut kendini diye ben de onlara yalvarıyordum nolur sezeryan diye saat 4 ten sonra birde açılma hızlandı ve 5.30 da 10 cm olmuştu hemen beni masaya aldılar söylenen her şeyi harfiyen yaptım ve üçüncü ıkınmada oğlum doğdu yarım saatte doğum gerçekleşti kuş gibi hafiflemiştim . Evet zor ama şimdi doğum yapmışken sezeryan olan annelerin daha çok zorlandıklarını tahmin edebiliyorum , uzun oldu ama sancımı künefecide çektim yazıcam diyordum kendime normal olurda yazagım diyordum ve çok şükür öyle oldu rabbim sizlere de kolay doğumlar nasip etsin...