Aysnctl Merhaba kızlar 😊 19+1 haftalik olmama rağmen o kadar.net hissetmeye başladimki uyuyamiyorum hareketlerinden 🙂 Bir yandan cok mutlu oluyorum ama bir yandan da uykum çok var uyuyamiyorum..
Obsesifk Aysnctl bizde 19 haftalığız ama benimki keonik uykusuzluk oldu artık hissetmekten değil 1 saat de uyusam 4 saatde uyusam gece uyuyamıyorum
Merve5575 Aahhh aahhh birde bana sor canım 32 haftalık olduk hem biraz ağrılardan hem de oğluşun tekmelerinden hıçkırıklarından uyuyamıyorum 💙😊
Aysnctl Merve5575 oğluşum beni daha 19 da böle uykusuz birakiyorsa 32. Haftayi düşünemiyorum desem yeridir 😂😊
Obsesifk Aysnctl söylicem bidaha gittiğimde kız bi gece mide ağrısından kıvrandım hiç uyuyamadım tamam mı sabahta aynı erkenden kalktım 4 saat ya uyudum yanuyumadı gece yine yok yatış saatim 3
Aysnctl Obsesifk Valla uykusuzluk cok zor bebis zaten cok yoruyor bide uykusuzluk eklenince mahfoluyoruz bencede ihmal etme bende solicem doktora..