BMelek Yesimatko dayanamiyorum diyorsunuz doktora gidin en kisa surede birsey olabilir ve onlem alinir. Normalde agri oluyor yerlesirken ama dayanilmayacak bir agri olmuyor
Ccanann Yesimatko bende 7 haftalık hamileyim doktorum ara ara ağrıların normal olacağını fakat şiddetli ve gecmeyen kasik bel ağrısı kanama olunca mutlaka gel demisti İsterseniz dr unuzu arayin
Hellomommy Başlarda ağrı oluyor ama şiddetli ağrı normal değil tabii. Doktora git, mümkünse acile. Her şey normalse magnezyum başlarlar. Benim ağrılarıma çok iyi gelmişti 👍🏻