Biliyorum daha erken gerci erken denemez gelebilecek bi haftadayiz o kadar sikildim yoruldum bunaldim ki anlatamam piskolojik olarak kötüyüm surekli sinirleniyorum hekesi kirabiliyirum bu durum hoşuma gitmiyo agrilar dan hic bahsetmiyeyim zaten felaket
Bu hafta doğurayım ya lutfen dua edin guzel anneler lütfen tabiki once hayırlısıyla ve saglikli gelsin oglusum ama bu hafta gelsin annesi cok uzuluyo suan 37+4 yim