Eiremakyuz Selam hamişler 23+6 dan yazıyorum size 😘 yatağa uzandığım zaman midemden boğazıma kadar gelen bir yanma hissi oluyor ve kesinlikle uyuyamıyorum oturur pozisyonda olduğum zama sıkıntı yok ama dediğim gibi uzanınca böyle oluyor başına gelen ve çözüm önerisi olan var mı??
irem-Dora Eiremakyuz soğuk süt işe yarayabilir, geçirmezse gaviscon double action şurup yazdırabilirsiniz sağlık ocağında. Gebelikte kullanılıyor, ben onunla rahatladım yoksa dediğiniz gibi otururken bile yanıyordu midem, yatmak zaten işkence…
Withminou Eiremakyuz ben herseyi denedim sut, elma, sakiz, nane, seker vs vs tek care sade maden suyu ic en rahati o haa tabiki full cozmuyor problemini ama en cok ise yarayan az da olsa rahatlatan tek sey o oldu bnde