Leyla15854 Kizlar 6 haftalik hamileyim daha cok yeni😊 dün aksamdan beri akintim cok yogun ve rengi sarımsı ve acık pembe sanki biraz var gibi.. korkmalımıyım 🥺
Tomrishatun Leyla15854 pembe lekeler icin korkmayın diyen arkadaşlara hayret ettim doktorunuza danışın derim
Deletedmom_13 Leyla15854 stres etme sakın, ama pembe leke doktora gidilmesi gerek kötü olacak diye birsey yok ama önemli hayırlı olsun canım.
minigiminannesi03 Leyla15854 bende ecu gebeligimde pembe lekeleri sarımsak rengi diye önemsemediklerini ertesi gün kanama şeklinde bebeğimi dusurdugumu öğrendim hastaneye git derim önlem amaçlı korkutmak için demiyorum
Merveofs Bence korkulacak bir şey yok gibi o tam yerleşip tutunana kadar arada lekelenme oluyor bildiğim kadarıyla
Leyla15854 Tomrishatun dün gece acile gittim avusturyada yasiyorum. Daha cok erken dedi anlamam icin bekle bir hafta dedi
Leyla15854 Deletedmom_13 eşim stress yapma diyor birazdaha beklicem yoğunlaşırsa giderim.. dua edin 🥺