Hilal1407 benimde belirtim yoktu sadece adet gününde şeffaf bir akıntım olmuştu canım mübarek günlerde inşallah Allah herkese nasip etsin mesela benimde düzenidir sadece1 gün öne 1 gün ileriye değişiyor. Ama 3. Ayda kalmıştım hamile diğer 2 aydada gecikmem olmadan test yapmıştım negatif olsa bile test yapmanın heyacanıda güzel tabiki insan üzülüyor negatif olunca ikinci gebeliğimde 9 ay sonra olmuştu ondada hep erken yapmıştım testi istersen 2 gün daha bekle 3 gün gecikmeyle yap normalde gecikiyorsa inşallah vardır🤲🤲