Ata1_ 😊ilk bebek sanrm benm ılk hamılelıgımde skntım olmadı gene evhamlıydm ama smdı hamıleym skntım yokken lekem geliyordu😒sonra o gitti kovit oldum bebek geriledi iki hafta bayagı canım skıldı kovitten dolayı tansiyon skntım cıktı vs ınan bunlar devede diken yani diyeceğim o ki siz günü yanlış söylemişsinz ooo neler yaşayanlar var😊o yüzden bunlar basit şeyler sıkma canını sağlıkla gelsınler yeterki