nazks Gebeliği Esra Nur Tola’ya gittim. Doğumu gece acil olduğu için nöbetçi Saadet Ünsal yaptırdı. İkisi de aşırı iyiler. Esra hocaya 250, Saadet hocaya 225 veriyorduk muayene için. Pendik kart vb. kurum indirimi var bilginiz olsun ben çocuğu götürünce öğrendim eşimin iş yerine bile indirim olduğunu %20 🥲
Güzel bir hastane bence. Doğumda personellerin hepsi oldukça ilgiliydi. Oğlumun sünnetinde de öyle.