Kızlarrr merhaba 🌸
Bugün 37+4 olduk 10 gün sonra sezeryan randevusu verdi doktorum ama bu aralar belim ve kasıklarım agrıyor regl oluyormuşum gibi sizce doğum belirtisi mi annemlerde uzak başka şehirdeyim sezeryan gününe göre alındı biletler çok tedirginim şuan erken doğsun istemiyorum 🥺 bide dedemi kaybettik gidemedim diye çok üzüldüm ondanda olabilir mi acaba yardımmm pilisssss 😢