Ela6161 Merhabalar bebek kiyafetlerini ilk yikamasini nasil yapiyorsunuz? 15 dk ayarda 30 derece yeterli olurmu (kiri ciksin diye) Siz nasil yapiyorsunuz?
Reyhan35 Ela6161 ben öyle yıkadım 15 dk 30 derece miss gibi koktular bide utuledim herşeyimiz hazır bebişi bekliyoruz 🥰
mom1111 İlk kıyafet olduğu için kirli olmuyor 15 dk 20 derecede yıkadım Postayı 15 dk 30 derecede yıkadım en düşük ayarda 400 de sıktırdım
Ela6161 Esma12345 google den resimyükle yaz sayfaya gir fotonu yükle orda cikan linki kopyala buraya yapistir :)