Adetimden altı gün önce öğrendim ve adet gunumr kadar adet sancısı çektim eşime hep diyodum ki bak gör kesin adet olacağım aynı ağrı ben biliyorum bunu diyodum. Olmadı tabiki şükür 🤗 o yüzden normal , şu an 10+4 hâlâ sağlı sollu kasık ağrısı çekiyorum çünkü rahim büyüyor bebek büyüyor herşey değişiyor. Hayırlı uğurlu olsun sizede maşallah 🌸