Yagmurrr2211 Kızlar 14 hafta içerisindeyim ikili tarama oldu fakat gidip sonuclari alamadım,e nabizdan baktim fbhcg yazan 24ng.ml çıkmış sizlerin kac düşük mu anlamadım
Satiyeak 11 hafta ve 16 hafta arasinda fbhcg 13.300 ile 254.000 arasi olmasi gerekiyormus. Sizin tam olarak 24 mu cikmis. Deger normal yaziyor mu peki e nabiz da