Benim bebeğim erkek doğduğunda göğüsleri şiş doğdu benim annem ve kaynanamgil sıkalım içinden sütünü çıkaralım rahat etsin diyorlar bende hemşireye sordum kesinlikle sıkmayın ovalamayın dedi şimdi çocuk her ağladığında huzursuz olduğunda annem hemen kızıyor çocuğun canı yanıyor bırak göğsünü sıkalım diyorlar bende kaldırırken hep göğsü elime geliyor şiş baya ağlayasım geliyor acaba canını yakıyor muyum diye nolursunuz etrafında var mıydı böyle olan geçti mi kendiliğinden ağlıcam üzüntümden