Esreyup42 Merhaba anneler 10 haftalık gebeyim karın guruldamam var neden oluyor acaba bilgisi olan varmı açda da değilim ama ses resmen dışarda
Senaras0604 Esreyup42 Bende de oluyor şu ara çok olmasa da tam sizin haftalarda aşırı oluyodu ve ses de baya yüksek bir şekilde dışarı çıkıyordu utanıyo valla insan 😂 Ben gazdan dolayı olabileceğini düşünüyorum ilk 3 ay aşırı şişkinlik gaz oluyor çünkü.
Dilara2408 Esreyup42 gaz o canım 😂😂😂 ilk 15 hafta öyle bir gazın oluyor ki ayyyy anlatamam sana yani bende öyleydi 😂😅
Satiyeak Esreyup42 10+2yim dun gazim basladi suan gurul gurul. Midem cok fena icimdeki butun kotulukleri cikarmak istiyorum cikmiyor 😂😂😂
Merveofs Valla ben 23.haftadayım hâlâ bazen öyle bir oluyor ki ortamdaysam fena geriliyorum 😬 Gaz hepsi malesef canım