guzel_anne1 Kızlar 32+3 haftalık olduk şükür ama benim sol ayağımın altı geceleri acayıp yanıyor. Sanki köze basıyorum gibi sizlerde de oluyor mu nasıl çözüm buluyorsunuz ? Yardım edin lütfen uyuyamıyorum bu yüzden
Zeyyyn guzel_anne1 kolestrolmz yükseliyor birde çoğu gebenin öyle olur ben normalfe çok üşrdğm geçen sene hamlyken valla ısındıydım lohusalık bitene kadar devam etti sonra geçti
Porsuk7062 guzel_anne1 benim de cayır cayır Ateş üstünde yürümüş gibi hissediyordum. Bunun maalesef çaresi yok doktora da sormuştum oradan biliyorum. Sürekli ayağınızı yıkayın suyun altına tutun Ben öyle yapmıştım birazcık iyi geliyordu. Ayrıca benim ellerim parmaklarım da acayip şişiyor ve yanıyordu. Geceleri acısından uyuyamıyordum.