Kizlar çok çok zor bı hamilelik geçirdim. Talesemi hastasıyım iki hafta bir serum gibi kan alıyorum dalağım ve karaciğerim sisiyor oda erken doğum riskini oluşturuyo. İki defa düşük yaptim kan pıhtılaşma çıktı her gün igne kullanıyorum. Doktorlar olmaz sen dayanamzasin bebek büyüdükçe organların daha çok Şişecek hep olumsuz konuştular. Asla 28 haftayı bile göremezsin dediler. Çok çok agrilar oldu ama Allah’a bin şükür 36 haftayı gördüm. Şimdi sizden dua bekliyorum kızımı saglikla kucagima alayim.