Merhaba kızlar, ben 14 haftalık hamileyim. Bir kaç haftadır kulağımdan nabız sesi geliyor gece yattığımda oluyor bazen bu sese bile uyanıyorum delirecek gibi oluyorum ağrım yok tansiyon normal kardiyolojiye gittim bir sıkıntı olmadığını söyledi sonra kulak burun boğaza gittim kulakta pislik görünmüyor zarın gayet güzel diye beni gönderdi.. Sizlerden bu durumu yaşamış var mı diye merak ediyorum.. varsa çozümu neydı? Teşekkürler