Merveaty canım benimde daha önce 17 haftalık bir kaybım var ve dün kesemin gelişmediğini öğrendim kalp atışı için gitmiştim karından görülmedi vajinadan bakmıştı kan istedi verdim 2014 çıktı bayramdan önce 2428 di beta düşmüş şok oldum akşam içim rahat etmedi gittim kan verdim 1499 doktor alttan baktı kese parçalanmış yavaş yavaş Rahime ilerliyor kendiliğinden düşer kürtaja gerek yok kanama olur olmaz gel dedi benimde 7 haftalık sizce bu ne boş gebelik mi. Sağlıksız gebelik mi kimyasal mı ne birde bu olaydan sonra bi adet geçtikten sonra tekrar anne olur muyum artık hem korkuyorum hem hala çok istiyorum