gurbetcianne97 Sizede çok çok geçmiş olsun, Rabbim tez zamanda nasip etsin bolca dua ettim siz, post sahibi ve diğer bu durumu yaşayanlar için.💓 Bende tüp bebek ile hamileyim sürekli kaybetme korkusu yaşıyorum Rabbim herkese sağlıkla kavuşmayı nasip etsin. Neden kaybettiniz peki sizin için bir sakıncası yoksa öğrenmek istemiştim