Merhaba kızlar. 00.00 itibariyle 26. haftam doluyor. Dün bir bebek fotoğrafı görüp içlendim, eve geldiğimde tişörtümde lekeler gördüm böyle yapışkan bulaşmış gibi kurumuş kaskatı kalmış. Anlamadım tabii önce. Az önce de telefon tutarken koluma ıslaklık geldi noluyo ya falan derken tam meme ucunda ıslaklık gördüm, iç çamaşırıma bi baktım süt gelmiş. Şu ana kadar damla damla 7-8 kere geldi. Şimdi sorum şu doğurana kadar her gün mü yoksa arada mı gelmeye devam eder? Göğüs pedini ne sıklıkla değiştirmeliyim? Yarın doktora danışacağım ama bu konuda deneyimleriniz varsa paylaşırsanız sevinirim. 🥹