susaminannesii aynı romatizmal hastalık bende de 10 yıldır var. Belki daha ağır geçiriyorsun. Ben hamile kalmadan önce bıraktım ilaç almayı. Şuan 22. Haftamdayim. Ağrım var tabiki. Sana önerim ; düzenli hayat herşeyi etkiliyor. Belli bir saatte yatıp kalkmak, hafif egzersiz yapmak, düzenli ve saglikli beslenmek, bol su içmek. Umarım faydası olur. Benim ağrılarımı azalttığını düşünüyorum . Umarım sana da faydası olur.