Benim 30. Haftada olmuştu öyle adet ağrısı gibi. Üç beş gün sürdü ben de hep uzandım. Uzanınca geçiyordu. Sonra randevumde sordum doktor artık olacak böyle ağrılar vs sorun yok dedi. Ntsde bir şey çıkmadı. Sizin de uzanınca geçiyorsa çok keskin ve düzenli değilse ağrı sorun olmaz sanırım. Yine de muayene olun ama tabi