Kızlar selam, 13 haftalık olduk bugün tam. Son 2 3 haftadır özellikle geceleri bi mide, karın acısı oluyor ki anlatamam resmen nefesimi kesiyor. Yani yanma veya ekşime gibi birşey değil tam olarak hissettiğim şey acı, ağrı daha çok. Bunu yaşayıp çözüm bulabilen ya da sebebini bilen var mı acaba yardımcı olursanız çok sevinirim teşekkürler şimdiden 😍