Fadimeckrr 33 haftayım , sürekli tuvalet isteğim oluyor normal olarak fakat iki gündür aşırı vajina agrım var küçük tuvaletimi yaparken , çok korkuyorum bebek mi geliyor diye başına gelen var mı?
Mihrisah20200 Fadimeckrr enfeksiyon olabilir canım henimde öyleydi şuan geçti ama fitil kullandım idarar yaparken özelikle sonra ayağa da kalkınca ağrım oluyordu
esrashnn Fadimeckrr enfeksiyon kaynaklı da olabilir emin değilim ama en iyisi bi an önce doktorunuza görünmek riske atmamanız gereken bir zaman..
samila Fadimeckrr canım selam bana sorarsan korkulucak bir durum yok ben 30. haftamdan beri hem iç bacak ağrısı çektim o geçti vajina ağrısı çektim sanki içimde böyle birşeyler açılmaya çalışıyormuş gibi hissettim doktoruma danıştığımda artık bu tarz şeylerin normal olduğunu söylemişti .. yanlış hatırlamıyorsam 37. yada 38. haftamda lekelenmem oldu doktorum onu bile normal buldu zaman zaman olabiliyor dedi 2 hafta önce. şiddetli kasık ve bacak ağrısı çektim dizlerime vuran onuda normal buldu bebek dönüyor ve kanala yerleşmeye çalışıyor ilk baştan beri sürekli bana kanaman suyun sancın olmadığı sürece gelmene gerek yok diye bilgi veriyor endişe etmemem için lekelenmem olduğında bile baktım bebiş oynuyor suyum gelmedi fiziki durumum normal ozaman bile gitmedim randevumu bekledim ama kafana takıyor ve canın çok yanıyorsa gidebilirsin muhtemelen nst ye alıp ardından açılma muaynesi yapıcaktır 39+3 ten selamlar olsun teyzesi :)
Meri3220 Fadimeckrr Allah seni inandırsın bugün bu postu bende açacaktım 35+2deyim son 1 haftadır öyle şiddetli çekiyorum ki o ağrıyı hele bugün artık dayanamadım yani otursam kalkamıyorum, kalksam yürüyemiyorum o derece zorluyor. 29.haftada başladı Dr normal olabileceğini ileriki haftalarda daha da çoğalacağını söylemişti 6 hafta geçti dediği gibi daha da arttı Allahım tüm gebelere kolaylık versin Rabbim sağsalim doğumlar nasip etsin inşallah hepimize
Fadimeckrr esrashnn ayın 29 da randevum var cuma günü o günü beklemelimiyim yoksa daha erken mi gitmeliyim 🙄
esrashnn Fadimeckrr sorun önemsizde olabilir ama 33 haftalık olmuşken riske atmaya değmez bence hiç bir durum 5 gün beklemek yerine bence gidin derim ya da en azından aile hekiminize danışın..
Mihrisah20200 Fadimeckrr ya oda da olabilir en iyisi doktora git canim benim böyle şeyler çok önemli o haftalrda
Fadimeckrr Mihrisah20200 evet haklısın, enfeksiyon kapma durumunda erken doğumu mü tetikliyor peki , inşallah öyle bi durumum yoktur 😔
Mihrisah20200 Fadimeckrr korkmani istemem ama öyle oluyor ama fitil kullanırsan doktorun yazdığı 3gunde geçiriyor korkma
Prensesimin_annesiyim Fadimeckrr ayn cnm bende de var o bizde 34+2 olduk bebek aşağı inmiş hareket edince tuvalet isteği duyuluyor bi de nasil söylim böyle sanki birbirinden çekiliyor bazende iğneleniyor gibi olur
Fadimeckrr Mihrisah20200 inşallah değildir , peki şuan çalışıyorum çalışabilir raporum var enfeksiyon çıkması durumunda çalışamaz diye rapor verirler mi daha çalışmayı düşünüyordum çünkü 🙄
Acemianne9 Fadimeckrr benimde aynısı olmuştu bebeğim doğum pozisyonunu almış meğer ondanmış 2 3 gün ara ara ağrı giriyodu buna kasık ağrısı da eşlik etti tabii doktorum bu haftalarda her türlü ağrının normal olduğunu söyledi düzenli olanlar değil tabi
FHKK Fadimeckrr Bende de aynı durum vardı bugün muayene oldum bebeğim makar aşağı olduğu için rahime baskı yapıyormuş için rahat etmezse acile git canm
Fadimeckrr Acemianne9 geçen hafta böbrek ağrımdan acile gittim bebek donmus dendi , bakalım bugün idrar testi vereceğim, aşırı korktum enfeksiyon varsa erken doğum oluyormuş inşallah öyle birşey yoktur 😔
Acemianne9 Fadimeckrr evet hele ki son haftalar daha çok dikkat etmemiz lazım sağlıkla kucağımıza alalım inşallah 🙏