Bence doktorun dediği doğru çünkü onlar boyunu ölçerek hafta hesaplıyor. Bende tüp bebekle hamile kaldım doktorum dediği haftaya göre buradaki tarihi güncelledim çok şükür doğru orantıda büyüyoruz 😍 senin için de hayırlı olsun inşallah sağlıkla alırız kucağımıza 🤲🏻