Aysenur_ozsgnn bence burda size anlatılanları dinlemeyin çünkü herkesin bünyesi farklı bazısının zor geçer başının kolay mesela benim 15 ay arayla oldu ve berbat geçti doğumum ve eve geldikten sonrası şimdi size anlatsam bence etkilenirsiniz yani en azından ben etkilenirdim o yüzden boşverin bence benim berbat geçti dedim evet ama bazısınında ilki zor 2. Çok kolay oluyor veya 2.de direk kolay oluyor