Askiletotomsu Kader__r İzmir pahalı canım bende izmirdenim de Manisa daha uygun olabilir Gerçi Manisa’da da nerede cekincen dış çekim için güzel yer yoktur
Esmk Kader__r ben Kuşadasındayım canım Cozy Baby Photography. Ne istediğini yazarsan yardımcı olmaya çalışırım
Esmk Kader__r yenidoğan çekimini ilk 12günde yapmayı tercih ediyoruz biz hani gaz sorunları falan başlamadan.Siz bebekle şehir değiştirebilir misiniz soğumdan sonra