Habibe82 yani bilmiyorum kilolu iseniz geç hissetmeniz doğal ama 30. haftada hissetmek de biraz tuhaf illaki bu zamana kadar Dr gitmişsinizdir en iyi bilen doktordur yani bir sorun olsa bence söylerdi. Siz iyi takip edememiş olabilirsiniz ve zaten 30.haftadan sonra düzene giriyor. Benim bebek çok sakin bende kuvvetli tekmesini hissetmedim sadece dıştan balık gibi kaydığını döndüğünü görüyorum hareketini öyle anlıyorum öteki türlü başka bişey yok doktorda sakin bir bebek olabilir demişti belki sizinde öyledir. Ama siz bir doktorunuzla görüşün yine de