15 aylık oldu oğlum nerdeyse hiç almadı emzik. 8 aylıkken de emzirmeyi bıraktım 2.gebeligimden dolayı. İyiki almamış sorun yaşamadık uykuya dalarken kucağıma alıp şarkı söyleyerek uyuyor. Ayağımda çok nadir salladım. Sadece tuvalet eğitimi kaldı onu da 18 24 ay arası vereceğim. Şükür toparladı yani. Emzik olmadan da çok rahat büyüyor.