Kızlar eşimle yaşımız 23
15 aydır çocuk istiyoruz
İkimizde herhangi bi sorun yok rahim filmi de çekildim herşey olması gerektiği gibi. 2 aydır femara kullanıyordum doktorum sadece 3 ay kullanacağımızı söylemişti ilk iki ay malesef gebelik oluşmadı bu son ayım sizce bu ay femara + aşılama mı yoksa bu ayda olmazsa sonraki aya mı aşılama tercih etsem çok kararsızım napcağımı bilmiyorum artık siz olsanız napardınız fikriniz nedir ?