Selam guzel hamisler benim hamilelik surecim sonunda guzel sonuclandi kisaca anlatmak isterim ve sormak istediginiz soru varsa severek cevaplarim benim hikayem 10 yillik bebek hasreti ceken sonunda tup bebekle hayallerine kavusan bir anneyim sukurler olsun 37+6 da bebegimizin suyunun azalmasi sonucu 21 nisanda dogum randevusu alip hastahaneye yattisim yapildi saat 10 da spinal sezeryan ile mis kokulum dunyaya geldi merak eden var ise spinalde neler yasadim artisi eksisi sunlar artisi bebegimi cabuk gormek ve koklamak biran once emzirmek eksisi olup biten herseyi hissetmek ve bebegi gordukten sonra beni dikene kadar bebege biran once kavusmak icin sabirsizlanmak oldu ve yaklasik 7 saat belden asagisini hissedememek ben cikar cikmaz kahve ictim 3 tane falan bas agrim olmadi dusunenler mutlaka tavsiyemdir birde kalkabilirsin dedikleri zaman hemen ayaklandim hic yatmadim diyebilirim bu seruvende uykusuzluk cok cektim oda benim bebege karsi hassasiyetimdi diye dusunuorum sutum gelirki diye endisem vardi hamdolsun rizki ile geldi yavrum cektigim diger sikinti ayaklarimda odem olustu doktor 6 haftada anca duzelcegini soyledi hastahne cantamincok detayli hazirlamistim uc tane pjama ve ic camasiri cok kullandim depent kullanmadim
Almamistim orkitle idare ettim kanamam cok olmadi bebek icin 3 hastahane cikisi ve uc adet muslin penye ve nohut baddaniye kullandim yaklasik 15 bez islak mendil ve pamuk kullandim emzik goturmustum iyiki goturmusum cok isime yaradi terlik baya buyuk numara alin yaniniza gogus pompasi kullanmadim bol sivi alin ve ben kek sarma falanda goturdum cok iyi oldu iki gece yattim bebegin ve benim saglik durumumuz iyi cok sukur rabbim sizleride yavrulariniza guzel hikayeler ile kavusmayi nasip etsin