Busy Melisssle ben 330 travel sistemini almıştım 4 baby nin. Almaz olaydım ya çok ağır sürüşü inanılmaz kötüydü . Yarı fiyatına dolaptan sattım. Şimdi yeni aldım bi daha bebek arabası 🤦🏼♀️