aynenkezoaynen Cgdmch Bende yeni bıraktım hatta ilk bıraktığım ayda bu belirtilerle karşılaşınca çok daha umutlandım ama hüsranla sonuçlandı. Rabbim hayırlı zamanda hayırlı evlatlarla karşılaştırsın inşallah bizi🙏 Sonucunu da bizimle paylaşmayı unutma🙈
Biroglanannesiii Cgdmch Canım ben de sürekli karnım şişti bel ağrım çoktu ve sürekli uyku halim vardı benim belirtilerim böyle olmuştu sonra adetim gecikti 10 gün sonra test yaptım pozitifti rabbime şükürler olsun sana da inşallah kısa sürede nasip eder 🙏🙏