Berfintze 35 haftalıkken benimde nstde sancım çıktı canım 1 cm açıklığım vardı. 2 gün sonra ağrılarım olup tekrar hastaneye gittim. Bu arada rahim ağzımda da kısalma var, hastaneye gittiğim de yatış verdiler 1 gece sancılar için serum ve ciğer geliştirici vurdular. Doktorum sürekli dinlen hani ayakta kalma ağır iş yapma dedi. 37+3e gün aldık şuan 36+6 haftalığım az kaldı ama ağrılarım oluyor tabi umarım gününü bekler. Nişanın geldiyse doktoruna haber verip hastaneye git bence canım. Doktorum bana sancın ağrıların artarsa suyun veya nişanın gelirse hemen ara beni demişti ulaşamazsan bile hastaneye gel dedi