gebeliğin folik asit le Bi alakası yok arkadaşların dediği gibi. gebelik düşündüğünüz için doktorlar yazıyo. hamile kalmadan önce vucüt depolaması için. çünkü ilk başlarda bebeğin sinir ve omurilik sistemi için çok gerekli bişey. bebekte Allah korusun Bi sorun olmaması için. hamile kalmadan önce 2 ay önce başladım ben ve sonrasında 3 ay devam ettim