HilalAhmet35 Kızlar benim karnımda çok çatlaklar oluştu nasıl çözüm bulabilirim, doğum sonrasında mı krem vs uygulayayım… Bebeğimden iz, hatıra ama aynaya bakamıyorum 😔
Leylaaa38 HilalAhmet35 canım genetik bir durum olduğu için ne yaparsan yap çatlayacak sonrası için ama lazer yaptırabilirsin
edis22 HilalAhmet35 hic krem falan kullanmadinmi hamileliginde?🙄 ben 4.uncu ayimdan beri mustela krem ve badem yagi kullaniyorum simdi 28 haftaligim daha simdilik catlak yok umarim olmaz sonuna kadarda. Mustela’yi dr’um bana tecviz etti. Simdilik raziyim. Dogumdan sonra artik krem falan ise yaramaz guzellik merkezlerine gidip cild bakim yaptirmaniz lazim catlaklari onarmak icin
Verasmommm HilalAhmet35 bir yakınım hem hamilelik sürecinde hem de öncesinde vücudunun bazı bölgelerinde çatlakların çok olduğunu ve bir türlü geçiremediğini söylemişti lierac krem çok iyi gelmiş kilo bazlı ortaya çıkan çatlakları bile kapatmış bana onu önermişti ben de vazelin sürüyorum
HilalAhmet35 Cansugamze_ İnşaAllah vardır bilen birileriiii çünkü etrafımda görüyorum kimsenin bu kadar değil eşim üzülmemem için hep güzel konuşuyor ama işte ben dertleniyorum
HilalAhmet35 Leylaaa38 Lazeri bilemiyorum ki işe yarayan bilinen krem markaları olsa çok güzel olurr lazerden korkarım 🤦🏻♀️
HilalAhmet35 edis22 Ah ben en başlarda hep bebek yağı kullandım her gün masaj yaparak ama hiçbir işe yaramadı çatlaklarım olmaya başladı bende madem işe yaramıyo yapmayayım dedim sonra sonunu asla alamadım 🤦🏻♀️ Keşke o zamanlardan sorsaydımmm
Zeynepablaoluyor 3.aydan itibaren çatlak önleyici kullanmanız gerekirdi aslında doktorunuz bişey demedi mi 2.gebeligim benim 3.aydan itibaren bio-oil yağ kullanıyorum hiç catlamadı çok şükür oluşan çatlaklarada çok faydası varmış kullanıcı yorumlarına bakın isterseniz benim eşim eczacı o hemen getirmişti ilkinde ama doktorumda söyledi bana
HilalAhmet35 Zeynepablaoluyor Benim o zamanki doktorum farklıydı ve bana hiçbir şey demedi şimdiki doktorum direkt tavsiye verdi ama dedi bu saatten sonra hiçbir faydası olmaz ama en azından acısı gider 😔
HilalAhmet35 Verasmommm Araştırıcam bu kremiiii İnşaAllah faydasını görürüm çok üzülüyorum ama benim vücudum 15 yaşlarımda bile çatlıyodu kilo alımlarımda o yüzden çok müsaitim çatlağa üstüne düşmeliydimm
edis22 HilalAhmet35 aynen. Keske dr’unuza sorsaydiniz o size neyi kullanacaginizi soylerdi. Kacinci haftadasiniz bilmiyorum ama eger gec degilse mustela alin kullanin en azindan daha fazla ilerlemesin. Belli ki cildiniz kuru her gun 2 kere kullanin bir kerede badem yagi surun
Balcaa HilalAhmet35 malesef catlak genetiktir hicbirsey kullanmayan ben ikinci dogumum catlagim hic yok ama kullanip catlayan bir o kadar arkadasim var ki oremler cozum degil onune gecemiyoe malesef
HilalAhmet35 Balcaa Evett doktorumdan bunu duymuştum genetik bir durum çatlayacağı varsa çatlıyo durduramıyosun dedi ama yinede azaltabilirdim doğum yaklaştığı için kafama sonrasını düşünürken dank etti 😓
edis22 HilalAhmet35 oooo masallah bitirmissin sen darisi bize🤲🏻😇 neyse bebegin sagolsun dogumdan sonra guzellik merkezlerine git orda onariyorlar
HilalAhmet35 edis22 Evet evet bitirdik ama bakalım doğsun kendimi toparlayayım ondan sonra dediğiniz gibi araştırıp güzel bi merkezde bunun için tedavi olurum şu anlık tek derdim bebişş 🥰
edis22 HilalAhmet35 aynen bebisler saglikli olsun hersey onlara feda rabbim saglikla kucaginiza almayi nasip etsin🤲🏻🧿🥰🐣