Kızlar 14+3 gebeyim doktorum Demir ilacı verdi sabah akşam olmak üzere yemeklerden yarım saat önce içilmesi gerekiyor fakat bnm midem hassas kullanmayı denedim ama direk istifra ediyorum . o yüzden kullanmayı bıraktım doktoruma danışacağım henüz gitmedim daha . Demir ilacını kullanmazsak gebelikte yada doğum da vs bir sıkıntı olur mu acaba