Tam bugün 34. Haftadayız. Pedimde kahverengi pembe gibi bir leke vardı. Geldiğini hissetmedim. İdrar yaparken yanma ve vajina ağrım var ama her idrarda yok.Karnım sivriydi aşağıya indi sanki. Hafif sancım oldu ama çok değil. Bu doğum belirtisi mi nişan mı yoksa enfeksiyon falan mı sizce 😞 herşeyim hazır ama çok korkuyorum tedirginim çok erken sanki🥺